torsdag den 30. maj 2013

130530


Attack Meow Pow! by *Zarsu on deviantART

Åhh, min uge har været virkelig god! Jeg har haft fri fra skole både tirsdag og i dag, og alle andre dage har jeg enten skulle møde senere eller fået tidligere fri. Det er lige til at holde til I morgen starter min skriveuge, hvor jeg skal arbejde på min grundforløbseksamen, så den næste uges tid bliver nok lidt presset.


Tirsdag var jeg kun i skole i 2 timer - som vi brugte på at få rundstykker og kage af vores lærer, og spise det hele udenfor i det gode vejr

I tirsdags havde Kenny og jeg endelig tid til at komme ind og se The Great Gatsby! Jeg har aldrig selv læst bogen, så vidste ikke rigtig hvad den handlede om. Jeg synes det var en rigtig god film - jeg kedede mig i hvert fald ikke under den Jeg elskede den måde filmen var filmet på, og så synes jeg den moderne musik var et frisk pust. Og Leonardo DiCaprio bliver bare bedre og bedre som årerne går!





Og i dag har Jennie og jeg lagt og nydt vejret ovre i parken

Ingen kommentarer: