mandag den 10. juni 2013

130610

I sidste uge arbejdede vi på vores grundforløbsrapport, som vi skal til eksamen i senere på måneden. Jeg fik den færdig og afleveret til fredag, og så stod fredag aften ellers bare på galla ude på skolen Om eftermiddagen kom Mathilde hjem til mig, og så gjorde vi os klar sammen i ro og mag


Jajaaa, der skal jo lidt farvelade til!


Jeg lavede sølv smokey eyes, som jeg fik meget ros for til festen










Vi fik lækker mad serveret~




Vores lærer underholdt os med et rigtig godt show

Lørdag skulle vi tidligt op, da dagen stod på fællestur til Fårup Sommerland sammen med Anime Kita. Selvom det var lørdag og der var en del mennesker i sommerlandet var der alligevel ikke specielt meget kø til de forskellige forlystelser. Den eneste forlystelse vi stod i kø ved i mere end 20 minutter var den helt nye, som var åbnet tidligere på ugen.


Den nye forlystelse var desværre ikke så vild som ønsket!


Vi var så heldige at blive godt våde til tider


Søndag var jeg i Fashion Outlet sammen med Louise. Vi valgte at tage tidligt derind, men desværre var outlettet ikke specielt stort. Vi kom hurtigt igennem det hele, og der var ikke særligt meget som lokkede. Men så sparede jeg da også penge


Mit outfit fra i går~






Der var dejlige gaver i form af gratis magasiner~

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

ÅRH det lyder som en super dejlig weekend!! Både galla, forlystelser og tøj!! De der strømbukser der har jeg også på min do-want-liste. De er SÅ fede! Din make-up er rigtig flot ;A; jeg har aldrig kunne lave smokey-eyes.
Måske skulle man havde været i Aalborg i weekenden ;)

Beauty Addict sagde ...

Din øjenmake-up er så flot, fra gallaet!!

Og hvornår nåede du at tage billeder fra outlettet? Jeg opdagede intet, haha :i