onsdag den 12. juni 2013

130612

I dag var jeg til min første eksamen. Hele min klasse skal op i Salg&Service, og jeg var heldigvis en af de første, som skulle op. Vi fik opgaverne udleveret i mandags, og jeg valgte at sidde på skolen hele dagen, indtil jeg havde fået lavet alle opgaverne. Efter arbejde i går fik jeg også lavet powerpoints dertil, og lige øvet det hele igennem en enkelt gang. Da jeg så kom op på skolen i formiddags, og mine klassekammerater fortalte mig, at vores censor var streng, blev jeg en anelse nervøs. Har aldrig prøvet at have en streng censor før! Og han var en anelse belastende; han stillede rigtig mange spørgsmål, og blev ved med at køre i dem selvom jeg ikke altid kunne svare. Men jeg må have gjort noget rigtigt, for jeg kom ud af lokalet med et 12tal, og nu mangler jeg kun den sidste eksamen i næste uge, så er jeg student


Bagefter tog jeg direkte ud til mine forældre, for også lige at besøge frisøren.
Mit hår trængte virkelig til en omgang farvning

3 kommentarer:

Mille sagde ...

Wow! Tillykke med 12-tallet!
Det er altid dejligt med frisørtid :-D

Nadi Axel sagde ...

TILLYKKE MED DET FINE 12-TAL! :D

Emma sagde ...

Tillykke med 12-tallet!