mandag den 24. juni 2013

130624



Fredag aften fløj Kenny og jeg til København. Lørdag holdt Kennys arbejde nemlig firmafest, hvor alle medarbejdere og deres kærester/koner var inviteret til en dag i Tivoli, og en aften på Tivoli hotel. Det var lækkert at bo på hotel en hel weekend, tilbringe hele dagen i Tivoli og få fantastisk mad - på firmaets regning
Lørdag formiddag startede med brunch, hvorefter vi tog i Tivoli. Vi var der hele dagen, og fik prøvet en masse af forlystelserne Om aftenen skyndte vi os tilbage til hotellet for at spise på 12. etage af Tivoli Hotel, hvor der ligger en sushi restaurant. Det er noget af det bedste sushi jeg nogensinde har fået!
















Frugt overtrukket med chokolade og krymmel - mums


Tivoli Hotel er super flot indrettet!


Yummy

Vi kom hjem søndag eftermiddag, og tidlig aften mødtes vi med nogle af de andre, skønne Aalborgensere nede i Østre Anlæg. Vi havde aftalt at tage ind og fejre Sankt Hans sammen, og se bålet. Dog havde der regnet tidligere på dagen, for det var umuligt at få gang i bålet, på trods af hvor bravt de ansvarlige prøvede




Og i dag har jeg været på photoshoot med Louise
- men de billeder må I vente med at se

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Jeg er overhovedet ikke jelly over jeres tur til København. Jeg er glad for at den var så god <3