søndag den 4. august 2013

130804

Så er jeg startet som elev i Matas, og dagene går super hurtigt! Jeg lagde lige ud med at have en arbejdsweekend, så den kommende uge bliver nok lidt hård da jeg kun har haft fri i dag. Men det hører jo med til at arbejde i detail branchen, og tror hurtigt jeg får vænnet mig til det! Jeg glæder mig til den uge jeg går i møde, og håber på at have energi og overskud i hverdagene

I løbet af ugen fandt Kenny og jeg også lige tiden til at tage i biografen to gangen. Først var vi inde og se Despicable Me 2. Filmen var virkelig sjov, sjovere end 1'eren efter min mening, så hvis du kunne lide 1'eren er denne film bestemt et biografbesøg værdigt! Jeg elsker hele stilen i den, og så selvfølgelig også at det er Steve Carell, der lægger stemmer til Gru.


Fredag aften var vi så inde og se Monsters University. Jeg var en svækling og sad allerede og tudede til forfilmen (men den var altså også rigtig sød!!). Selve filmen var også super god. Dagen forinden havde vi lige genset Monsters Inc., så det var helt vildt så meget forskel der var på animations kvaliteten. 3D animation er godt nok kommet langt på de sidste 12 år Jeg synes filmen var rigtig god, og levede op til den første! Jeg glæder mig til den udkommer på Blu-Ray


Efter jeg havde fået fri fra arbejde lørdag tog vi ud til mine forældre for at slappe af, lege med katte og grille. Det var et tiltrængt pusterum, og vi endte også med at komme super sent hjem!









1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Wah. Jeg glæder mig fucker meget til at se Monsters university man