torsdag den 12. september 2013

130912

Efter jeg havde fået fri fra arbejde mandag kørte Kenny og jeg hjem til mine forældre for at spise hos dem og hygge med dem. Om aftenen kørte Kenny tilbage til Aalborg imens jeg blev ude ved mine forældre og sov ved dem. Tirsdag havde jeg nemlig min ugentlige fridag Tirsdag formiddag tog jeg derfor til frisør, hvor jeg fik frisket min hårfarve op og blev klippet. Det var dejligt at sove hos mine forældre og være lidt alene med dem.










Jeg var dog nødt til at tage hjem allerede om eftermiddagen, da jeg skulle til leverandør-runde med Matas. Det blev afholdt i Aalborg, hvor alle Matas'er i Nordjylland var inviteret. Adskillige af vores leverandører kom, og de præsenterede nogle af deres nye produkter og så var der jo også lige et par goodiebags som vi hver især kunne tage med hjem
Jeg har desuden lavet et lille hjemmeprojekt - vi købte en billig opslagstavle, hvor jeg malede rammen sort og limede rødt stof på. Den hænger nu i vores gang og skal fyldes med billeder og minder



2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Fed idé med at hænge Polaroiderne op på den måde - ville ønske jeg selv havde pladsen :D

Astrid sagde ...

Hvor er det bare en god idé!! Det vil jeg glæde mig til at se næste gang jeg kommer hjem til jer *-*