mandag den 18. november 2013

131118

Efter arbejde fredag hoppede jeg på et fly for at besøge den dejlige Louise, som i sommers flyttede til Nordsjælland. Det var skønt at bruge en hel weekend hjemme hos hende uden at der var stress med convention eller andre ting


Lørdag startede med lækker morgenmad!

Efter vi havde gjort os klar tog vi toget til København. Vi ville nemlig besøge den japanske udstilling "Pigen og Parasollen" som lige pt er på Nationalmuseet.


Sabine var blandt andet med til at repræsentere udstillingen i cosplay!


Man kunne prøve en yukata og tage billede foran Fuji bjerget!


Selve udstillingen var rigtig fin~


Louise lavede kunst i gæstebogen.


Udstillingen byder desuden på en vaskeægte purikura maskine!




Ens smukke billeder kom op på væggen, med en projektor.


Jeg var smuk og seriøs på alle billederne.


Forever beautiful!





Bagefter mødtes vi med Allan, og spiste sammen på Wagamama!


Delicious cake~


Efter maden havnede vi på en par, hvor det blev til lidt øl og nogle shots


Søndag slappede vi bare af, hyggede os og havde et spontant shoot~


Dejlige Louise

3 kommentarer:

Emma sagde ...

der ser bare ud til at være en kanon udstilling! Håber jeg får tid til at få den set :D Og Louise er så smuk på dine billeder <3

chikara sagde ...

Uwuwuwuw <3 Iiiiih hvor er jeg glad for de billeder! Mange mange tak for en fantastisk weekend! Hyggede mig så meget!!

Liv-is-alive sagde ...

Glæder mig også til jeg skal se den udstilling :D så fedt at den er gratis !

Ej hvor er det sjovt. Jeg planlægger også shoot ved Karmeliterklostret hahah!