mandag den 25. november 2013

131125


Fredag var der tester-aften i min Matas. Tester-aften er når butikken har en masse testere den ikke længere har brug for, som bliver fordelt iblandt de ansatte. Det er ren juleaften, da mange af testerne knap nok har været brugt og det hele er fra dyre mærker Bordet ovenpå er kun med nogle af de testere, der skulle fordeles.


Noget af mit loot. Jeg har også fået en masse fantastiske øjenskygger

Lørdag aften tog vi til Kristine og Sidsel-Lines fødselsdagsfest. Vi ankom lidt sent da jeg lige skulle hjem fra arbejde først, men nåede alligevel at være der nogle timer. Det var smadder hyggeligt med en masse søde mennesker og lækre kager










Mit outfit fra festen~

Desuden er vores weekend også gået med at passe Louise og Caspers søde, lille kat. Hun er kun 4 måneder, og var noget af et nussehoved hver eneste gang vi tog op i deres lejlighed for at underholde hende



2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for en hyggelig aften der kun blev gjort bedre af dit selskab <3

Øv hvor er jeg jelly over dit matas loot :D Haha <3

Emma sagde ...

tak for den foundation du tog til mig <3 den er jeg glad ved :3

Og det der billede af Astrid og Liv! XD WTF