søndag den 1. december 2013

131201


Fredag var der Open By Night i hele Aalborg, hvilket betød at jeg skulle arbejde længere end normalt. Heldigvis fik jeg fri kl. 19 - heldigvis fordi jeg skulle til Depeche Mode koncert i Herning samme aftenen. Opvarmningen startede allerede kl. 20, så Kenny og jeg havde pænt travlt med at komme af sted så snart jeg fik fri. Da vi nåede til koncert hallen fik vi os mast rigtig langt op foran - og ikke engang 10 minutter efter vi var kommet gik Depeche Mode på. Setlisten var stort set det samme som da jeg så dem i København tidligere i år, men bandet gjorde det stadig fantastisk godt! De er endnu bedre live end de er på CD Det bedste ved koncerten var da de holdt en kort pause, hvor Kenny brokkede sig over at han aldrig har hørt dem spille "Shake The Disease" live - og så kom bandet fandme på og spillede netop dét nummer








Lørdag sov jeg længe, eftersom vi først var hjemme fra Herning ved 2tiden om natten. Da jeg endelig stod op kom Jennie på besøg. Vi havde nemlig aftalt at ind til byen sammen og jagte lidt forskellige ting. Jeg fik også købt nogle julegaver og vi fik lidt lækker kage og kakao Eftermiddagen gik med lidt rengøring og jule-oppyntning, og efter vi havde spist aftensmad fik jeg også lige farvet Jennies hår imens vi spillede The Last Of Us


For resten, i dag udkom DKos #7:

Læs DKos #7 hér~


Et af mine photoshoots dertil:

Gilded Hero by *Zarsu on deviantART

Ingen kommentarer: