søndag den 15. december 2013

131215



Fredag afholdt Kenny en lille julefest for en god del af vores Aalborgensiske vennegruppe. Jeg nåede hjem fra arbejde og fik klædt om lige i tid til det hele startede, og så bød aftenen ellers på hygge~ Og en masse dansen til Kinect



Lørdag fik vi fingrene i denne skønhed! PlayStation 4'eren er total udsolgt, men her i weekenden fik Elgiganten nye hjem, og eftersom vi var skrevet på ventelisten, kunne vi afhente vores helt egen med to tilhørende spil til


Om eftermiddagen tog vi i biografen sammen med Astrid og Jennie for at se The Hobbit 2: The Desolation of Smaug. Jeg var super spændt på filmen, da jeg lige havde genset 1'eren, og der er virkelig gang i den lige fra starten af! Jeg elskede alle action scenerne i den og alle elverne Synes bestemt 2'eren er bedre end 1'eren, og den levede op til alle mine forventninger~



Efter filmen tog Astrid og Jennie med os hjem og spiste aftensmad, og om aftenen fik jeg endelig gennemført The Last of Us med Jennies hjælp

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Jeg var faktisk lidt skuffet over 2eren da jeg ikke synes den var ligeså fin som 1eren.
Nice at i har fået en 4er :D <3