søndag den 9. februar 2014

140209



Så er min første uge på Matas skolen overstået. Det har været super spændende, og jeg skal af sted til endnu en uges skole i aften! Vi har lært om forskellige produkter, kundehåndtering, været ude på butiksbesøg og lavet projekter i grupper. Det er dog mærkeligt pludselig at have så meget fritid; vi får fri ved 16tiden hver dag, og skolen står for vores mad - så der er ikke så meget man selv skal stå for





I torsdags havde jeg fødselsdag. Hele min klasse startede morgenen med at synge for mig, og da jeg fik fri fra skole tog jeg ind til Aarhus for at mødes med Kenny. Han kom nemlig på besøg for at fejre mig Vi var ude og shoppe lidt, hvorefter vi først spiste på en sushi restaurant og senere fik dessert på Sharks




Det var dejligt at få besøg af ham

Fredag havde vi allerede fri ved 12tiden, så jeg tog bussen ud til Dorte og Kevin, for at dræbe et par timer. Om eftermiddagen skulle jeg nemlig hjælpe Kevin og hans bror med at få taget et billede sammen til deres mor. Det var hyggeligt at være der igen, og møde deres søde katte for første gang!




Da jeg kom hjem til Aalborg stod den bare på hygge med Kenny

Lørdag var der Sugar&Spice meet hjemme hos mig. Vi holdt et the selskab sammen, hvor jeg havde sørget for sandwiches, frugt og cupcakes og nogle af de andre piger medbragte kage. Det var super hyggeligt, og lige hvad jeg trængte til


Mit outfit fra i går








Lørdag aften tog Kenny og jeg hjem til mine forældre. Der blev min fødselsdag igen fejret med endnu mere god mad, kage og gaver

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, igen<3

I burde virkelig holde Circle på dage, hvor jeg ikke skal arbejde (helt ærligt :C <3)

Godt at du nyder fritiden på skolen!