søndag den 16. februar 2014

140216



I onsdags var jeg inde i StyleBox i Aarhus, for at få farvet og klippet håret. StyleBox er en udvidelse af Matas, hvor man kan købe professionelle hårprodukter, blive klippet, få ordnet negle osv. - så det skulle da lige prøvet af, nu hvor man er Matas-pige De ansatte var super søde og min frisør var virkelig dygtig! Jeg er yderst tilfreds med både farven og klipningen.
Fredag havde vi så den afsluttende prøve på modul 1. Vi går i skole i to uger af gangen, og hvert skoleophold bliver afsluttet med en test omkring dét man har lært i de to uger. Jeg havde været flittig og havde øvet en masse sammen med dem jeg gik meget med, og scorede mig derfor også et 10tal


Fredag eftermiddag kom jeg hjem, og om aftenen tog Kenny og jeg på Valentines date. Vi var først ude og spise på restaurant Fusion. Det er en fancy restaurant nede på Aalborg havn, som lokkede med en Valentines sushi-menu. Maden dernede var fuldkommen fantastisk og på et meget højt plan! Alt var bare så flot og kunstnerisk anrettet. Og så overraskede Kenny mig lige med en gave i form af en halskæde med matchende øreringe



Bagefter tog vi i biografen for at se den nye version af Robocop. Filmen er rigtig god hvis du har brug for at se en actionfilm, og samtidig var det jo lidt nostalgisk med Robocop


Lørdag formiddag hoppede jeg på et tog til Sjælland for at besøge den søde Louise. Jeg skulle nemlig mødes med en ældre herre, som havde sat sit Canon 5D Mark II kamera til salg - så nu har jeg fået opgraderet mit gamle kamera Har kun prøvet at skyde nogle få billeder med mit 5D og elsker det allerede! Ud over at få mit nye kamera fik jeg også slavepisket Louise til at komme videre med hendes cosplay, så vi masseproducerede en masse roser til hendes kostume imens vi så RuPaul's Drag Race show og hyggede


Louise forstår at fodre mig; pandekager med bacon til morgenmad!


Taget om aftenen i svagt lys med mit nye kamera


Også taget med det nye kamera

3 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

Dat Batgirl pic <3
- var hyggeligt lige at se dig 8D

Emma sagde ...

lyder bare som en mega hyggelig valentinesdate ^^ og godt at du er flittig, tillykke med endnu et 12-tal til samlingen!

Liv-is-alive sagde ...

JAAA ET ENDNU TUNGERE KAMERAAA