onsdag den 26. februar 2014

140226

Denne uge holder Kenny og jeg vinterferie sammen. Vi startede ferien med at køre til Frederikshavn mandag formiddag. Efter at have nydt en let frokost på en café tog vi hen på Den Syvende Himmel, som er en lille wellness oase i Frederikshavn. Vi fik en parbehandling, der bød på massage, fodmassage og ansigtsbehandling med efterfølgende sunde snacks i afslappende omgivelser. Det var virkelig skønt at blive forkælet på den måde, og dejligt afslappende Bagefter tjekkede vi ind på et hotel, der faktisk lå lige ved siden af. Til aften spiste vi også på den restaurant, der lå i forlængelse af hotellet.

Om aftenen tog vi i biografen for at se 12 Years a Slave. Jeg havde forventet at filmen ville være meget hård at se, da den omhandler slaver i 1800tallets USA, men den var overraskende stille og "rolig". Hele fremførelsen virkede meget autentisk og den var faktisk rigtig god!

Tirsdag morgen startede vi med super lækker morgenmad på hotellet. Efter vi havde tjekket ud tog vi på The Reef. Det er et badeland, med Caribien tema. Jeg elsker tema steder, og der var super fedt indrettet med planter, falske bølger i vandet, udendørs boblebad og andre dejlige sager. Da vi var færdige med at plaske i vand besluttede vi os for at få en sen frokost, og vi fandt en lille, sød café på Frederikshavns gågade. Maden derinde var bare fuldkommen fantastisk - det er bestemt ikke sidste gang vi skal spise dér! Bagefter vendte vi snuden tilbage mod Aalborg~

The Reef er klart et besøg værd!

Hyggelig lille café~

I dag udnyttede vi det gode vejr ved at tage på et lille photoshoot. Jeg ville rigtig gerne have nogle billeder af mit Roberta cosplay, da jeg har planer om at klippe det lidt i stykker og splatte det til med blod. Jennie var en darling, og hjalp med lys under photoshootet