søndag den 6. april 2014

140406

Denne weekend har stået på Kita Træf 14.1 Træffet havde en anelse færre deltagere end hvad det plejer at være, hvilket helt sikkert skyldes at der var J-Popcon sidste weekend. Det betød dog at der var rigelig med plads i Huset, så man ikke følte sig "klemt" på noget tidspunkt~ Jeg havde en super hyggelig weekend sammen med mine dejlige venner. Jeg deltog i en del konkurrencer, tog en håndfuld billeder og var på to små shoots~


Formand Kenny








Kristina snyder totalt 8D






Fredag overværede jeg noget af Kita by Night - meget underholdende


Astrid tryllede




Kinect Dance-Off var underholdende som altid~


Dorte var en rigtig fin Mikasa fra Attack on Titan~


Kristina og Emma cosplayede fra Fedtmule og Søn~


Og jeg havde mit Roberta cosplay på om lørdagen~


Dejlig weekend

2 kommentarer:

Emma sagde ...

:D <3

Unknown sagde ...

What?! Så Kristina kom kun i finalen fordi hun lurede mine svar af! Den lort! Ö whaaaaaaaat