tirsdag den 22. april 2014

140422

Så er påsken overstået~ Fredag formiddag kørte vi til Sjælland for at besøge Louise og sammen tage til Copenhagen Games!


Doom's Bride by Zarsu on deviantART


Det var så dejligt endelig at få luftet vores Catherine cosplays igen!


Amen!


Casper lavede et par videoklip med os - jeg glæder mig til at se dem


Such happy family!


Der var LoL über alles!


Fredag talte jeg en del med de to udenlandske dommere, som var super søde.
Her står jeg sammen med Issabel.

Lørdag kom vi lidt sent af sted eftersom Louise ikke liiige var blevet helt færdig med sit kostume - og nå ja, så tog det også lige 2 timer at male hende blå og få hende i kostumet Dette betød at jeg desværre ikke havde tid til at gå rundt i mit nye Tifa cosplay, men det gemmer jeg bare til en anden god gang~ Vi nåede stadigvæk derind i god tid til cosplay konkurrencen.


Louise var en blå enhjørning!


Backstage lige før cosplay catwalken~


Kenny var så sej i hans Wall Market Cloud cosplay!


Jeg rendte rundt i mit Vanille cosplay~



Efter cosplay catwalken var overstået klædte vi begge om, fik lidt aftensmad og så satte vi ellers kursen imod Nordsjælland. Vi skulle nemlig til Stellas fødselsdagsfest, hvilket var super hyggeligt! Jeg blev dog meget hurtigt meget fuld, men den slags hører sig jo til~ Vi overnattede hos Stella og Michael, hjalp til med oprydningen dagen efter og så var vi ude og gå langs vandet i det fantastiske vejr!


Vi var ikke de eneste jyder til festen!


Når jeg bliver fuldt ser jeg lidt mærkelig ud..






Stellas tre kattebørn






Søndag eftermiddag stod den igen på en lang køretur - fra Nordsjælland til Sønderjylland! Kenny ville nemlig gerne ned og besøge hans far, så vi overnattede dernede og nød en lækker påskefrokost med hans familie om mandagen, før turen igen gik mod Aalborg~



3 kommentarer:

Emma sagde ...

lyder som en meget lang påske, haha <3 bliver helt forpustet bare af at høre på det ~ Men godt at i har hygget jer, og fedt at copenhagen games var sjovt

Unknown sagde ...

Din påske har vidst været rigtig lækker!

Liv-is-alive sagde ...

SO MANY EVENTS. Håber du ahr fået slappet af siden ;D