tirsdag den 29. april 2014

140429

I sidste uge var Kenny og jeg i biografen for at se The Amazing Sider-Man 2. Personligt er jeg rigtig vild med den første film, så jeg forventede mig en del af 2'eren - og blev desværre skuffet. Tror hovedsageligt at det, der gik mig på, er at der ikke rigtig er noget character development i filmen og actionscenerne virker alt for...sammenpresset og afstumpede. Jeg faldt faktisk kort i søvn halvvejs inde i filmen :I


Efter arbejde i lørdags var jeg tjener til Louises mors 50års fødselsdagsfest, sammen med Marie-Louise. På trods af først at have en 6 timers arbejdsdag og derefter lege tjener i 9 timer havde jeg en kanon god dag! Det var en rigtig fed oplevelse og jeg havde det super sjovt med Marie-Louise i baglokalet. Og et par ekstra håndører skader jo aldrig!





The Nightmare Begins by Zarsu on deviantART

Søndag vågnede jeg op med lysten til at være kreativ, hvilket endte i et photoshoot i mit Vincent cosplay. Jeg fik lavet en makeup tutorial dertil imens jeg gjorde mig klar, og Kristina var så sød at komme forbi og være assistent på shootet~
Efter et vellykket shoot gik Kenny, Kristina og jeg ned på havnen for at nyde en is i det fantastiske sommervejr.


Jeg har ikke fået nydt vejret siden, da jeg gik hen og blev syg i går aftes og stadig kæmper med at komme ovenpå Hvorfor bliver jeg altid syg op til cons?!

Ingen kommentarer: