søndag den 4. maj 2014

140504

Så er SVSCon overstået og weekenden forsvandt virkelig hurtigt for mit vedkommende. Fredag hentede Kenny mig så snart jeg havde fri fra arbejde, og vi satte kursen mod Herning. Jeg klædte om til mit Asuna cosplay i bilen, og vi ankom ved 19tiden. Alt var ret hektisk, da jeg skulle være cosplay dommer i den nye Cosplay Showcase konkurrence, og skulle være klar kl. 19.30. Det var rigtig sjovt at være dommer i konkurrencen, men det tog en god del af min aften, så fredag fik jeg ikke taget super mange billeder.
Dog kom jeg stært tilbage lørdag; først solgte jeg lidt af mit tøj på lolita loppemarkedet, derefter var jeg på et DKos photoshoot med Cindy og så brugte jeg ellers resten af eftermiddagen på at tage billeder på connen Cosplay showet om aftenen var super fedt, og der var rigtig mange gode acts!


SVSCon = Attention Shark


Smukke venner~


Endnu smukkere venner




Ahhh, jeg fandt nogle "Hataraku Maou-sama" cosplayere!!


Og der var søde Kill la Kill cosplayere


Lørdag havde jeg mit Satsuki cosplay på,
- og Louise havde sit nye Ryuko cosplay på




Vi var et populært par


Sammen med andre Kill la Kill cosplayere


Til højre står Cindy, som jeg var ude og have et photoshoot med~


Man bliver så stolt når ens venner har super flotte cosplays på


Kenny var Miss Cloud igen - og fandt en Vincent!


Mia-Maija lavede et smukt portræt af ham~


Jeg havde også tid til at hænge ud med diverse mennesker og hygge~


Louise var dommer til lørdagens cosplay show!!


Lige før cosplay showet~


Søndag havde jeg mit Yuna cosplay på.


Kristine og jeg afholdt et lolita panel søndag formiddag.


Og søndag middag havde vi da også lige et DKos panel!

Tak for en super god SVSCon

Ingen kommentarer: