torsdag den 8. maj 2014

140508

Tiden flyver som altid af sted for mig! Jeg har brugt mine aftener i denne uge på at få færdiggjort mine tutorials og artikler til det næste nummer af DKos!
Jeg har helt glemt at skrive om min mors fødselsdag i sidste uge. Vi kørte hjem til mine forældre så snart jeg havde fået fri - hvilket var en spændende tur, da vi havde et mindre træ med i bilen, som var min mors fødselsdagsgave. Det var nemlig så højt at det ikke kunne stå op, hvilket resulterede i at det skulle halvt ligge ned, og jeg skulle derfor sidde og holde det så det ikke gik i stykker Men det gik og vi havde en skøn aften med noget lækkert mad


Mit outfit fra dagen~


Total nuttet frugttræ!


- Med en masse fint pynt


Tirsdag kom Jennie forbi og var en vaskeægte housewaifu; hun lavede super lækre tarteletter til os alle, og det er bestemt ikke sidste gang hun skal gøre det!! Resten af aftenen stod på afslapning og hygge

I dag stod jeg op lidt tidligere end normalt - jeg ville nå at lave baconpandekager før Kenny stod op. I dag er det nemlig hans fødselsdag, og derfor skulle han jo forkæles lidt. Han blev super glad da jeg vækkede ham til duften af friske pandekager og synet af gaver Han kom og hentede mig på arbejdet da jeg fik fri, og vi tog sammen hjem til hans familie for at holdes hans fødselsdag med dem. Der var bestilt mad udefra, som var super lækker, og så var der ellers dessert i form af 4 forskellige kager samt is. Nu har jeg lidt kvalme








Kennys fine skjorte er en af mine gaver til ham

Ingen kommentarer: