søndag den 11. maj 2014

140511

I fredags var jeg så heldig at have fri, hvilket passede helt perfekt. Fredag aften skulle jeg nemlig til Final Fantasy koncert i Aarhus. Jeg fik billetten i fødselsdagsgave af en gruppe af mine søde venner, og jeg har glædede mig super meget til koncerten! Jeg valgte at tage mit Tifa (Wall Market version) fra Final Fantasy VII på, da cocktail kjolen ville passe fint til arrangementet og jeg samtidig kunne flashe min nerdiness Koncerten var helt fantastisk. Først var der en halv times musik med Final Fantasy VI, derefter en halv times musik fra Final Fantasy X og efter en pause var der en hel times musik med Final Fantasy VII


Der var to piger som også fik deres billede taget sammen med mig


Astrid og jeg sad oppe foran!!


Lyden var fuldkommen fantastisk~


Til FFX spillede damen i den røde kjole klaver til musikken.


Such good (and nerdy) memories

Lørdag brugte jeg første halvdelen af dagen på arbejdet, og efter at have klædt om derhjemme tog jeg ned til Platform 4, hvor Emma og Morten holdt fødselsdagsfest. Det var en smadder hyggelig aften, på trods af at jeg meget hurtigt blev meget fuld, og derfor gik tidligt i seng


De to fødselarer åbner gaver!


Beer-pong er virkelig noget jeg ikke har tålmodighed til


Smuk selfie taget af Marie-Louise~


Efter aftensmad gik de andre ud for at spille roulade rundbold.






Roulade fra jorden - delicious!


Død roulade :c






Beer-pong var populært!


All them cuties~


jeg prøvede at tage en selfie med Jennie. Det går ikke godt når man er fuld.

3 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Det hele ser bare sindssygt hyggeligt ud!

Og hvor er det fedt du fik brugt dit FF cosplay til noget andet end CPH Games c: lyder som en stor oplevelse.

Emma sagde ...

awh, godt du hyggede dig med dine gajol-shots xD <3 Og godt at gaven var god

Sa-chan sagde ...

Tak for super hyggelig aften sødeste Sascha! <3 <3