torsdag den 5. juni 2014

140605

Sidste onsdag tog jeg hjem til Dorte så snart jeg havde fået fri fra skole. Torsdag var nemlig en helligdag så vi havde masser af tid til at hygge i. Torsdag gjorde Dorte sig klar i et hjorte-inspireret outfit og vi gik ud for at tage et par billeder


The White Deer by Zarsu on deviantART


Such grace, wow.








Jeg jagtede også Dortes katte med mit kamera

Torsdag eftermiddag tog vi bussen tilbage til Aarhus, da vi spontant besluttede os for at tage ind og se Maleficent. Filmen var ud over alle mine forventninger - historien tiltalte mig virkelig meget, og rent visuelt var filmen (og ikke mindst Angelina Jolie) super smuk!




I fredags havde vi en test om alt det vi havde lært de sidste to uger i skolen, og bagefter stod den på toget hjem til Aalborg. Det er altid spændende at lære en masse på skolen - men jeg har også altid hjemve når jeg er der! Så jeg er lidt glad for at jeg først skal på skoleophold igen til august
Da jeg kom hjem hentede Kenny mig, og så tog vi ud for at spise sammen Vi endte med at spise på Route 66. Maden mindede meget om det man også kan bestille på Bones - bare billigere




Lørdag kørte vi til Hou strand sammen med Jennie - jeg ville nemlig have taget nye billeder af mit Yoko cosplay, og så kunne vi lige så godt hygge på stranden bagefter! Selve shootet var noget udfordrende, da der var meget sol og en del vind. Jeg var blindet ca. 90 % af shootet Efter shootet klædte jeg om til normalt tøj, hvorefter vi fik is, gik en tur på stranden og samlede skaller.


I will head towards Tomorrow by Zarsu on deviantART






Søndag kørte Kenny og jeg hjem til mine forældre, for at få bilen vasket og hygget.








Se de fine blomster jeg fik fra mine forældres have!

I denne uge har det så stået på arbejde~ I går var der Open By Night i Aalborg, men jeg fik heldigvis allerede fri om eftermiddagen så jeg skulle ikke være på arbejde til kl. 22. Om eftermiddagen var Kenny og jeg forbi optikeren, da Kenny ville have nye briller og solbriller. Vi fandt nogle rigtig fede briller til ham - og så endte vi faktisk også med at finde briller til mig. På grund af et godt tilbud endte jeg med at købe to par briller og et par solbriller. Hvilket jeg også har trængt til i super lang tid, mit syn er blevet ret ringe hen over det sidste års tid. Nu glæder jeg mig bare til at få dem Bagefter smuttede vi forbi Diner 14, for at få noget amerikansk diner mad og nogle fantastiske milkshakes!









3 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Så mange katte main!

Den der 14'er ligner lige noget for mig! SO cute and stylish <3

Emma sagde ...

Du er så classy efter dit yoko-shoot ~~ elsker at læse din blog, og fedt med diner-tippet!

Sarah sagde ...

Jeg var også virkelig positivt overrasket over Maleficent!! :-D Super nice film!