onsdag den 25. juni 2014

140625

Mandagen og tirsdagen efter AnimeCon havde både Kenny og jeg fri fra arbejde. Mandag gik med at sove længe, pakke ud efter connen, slappe af og hygge sammen - noget vi sjældent giver os tid til lige pt.




Tirsdag kom Astrid også forbi, da vi havde aftalt at jeg skulle hjælpe hende med at sy en hat til Fionna fra Adventure Time. Vi fandt et super nemt mønster på nettet, og fik hurtigt lavet hatten. Efter noget dejlig aftensmad tog vi i biografen, hvor vi mødtes med Emma og Marie-Louise. Vi var alle inde og se The Fault in Our Stars. Filmen omhandler en teenagepige, der kæmper imod kræft, som møder en dreng, der har overvundet kræft. De knytter stærke bånd, og deler en vidunderlige teenageforelskelse. Selvfølgelig var det en kæmpe tudefilm, og jeg blev også selv rørt flere gange - men endte altid med at sidde og fnise, fordi pigerne omkring mig tudede så meget. /awkard feelings much


Onsdag og torsdag aften gik med forberedelserne til Asian Food Festival, der blev afholdt sidste weekend. For et par måneder siden kontaktede arrangementet mig, da de gerne ville have noget cosplay repræsenteret til arrangementet. Jeg lavede selvfølgelig et samarbejde imellem festivallen og Anime Kita, og hjalp til med planlægningen af weekenden. Dertil printede jeg blandt andet det nyeste nummer af DKos ud, så folk kunne læse det i en fysisk udgave~












Kenny og jeg tog dog en lille pause fra alt forberedningen og smuttede på café for at få lidt dessert~


Derudover fik jeg også mine briller, yay!!

Ingen kommentarer: