mandag den 14. juli 2014

140714






Hold da op, hvor har vi bare haft en super lækker sommer på det seneste! Dog er de fleste af mine dage gået på arbejde, og det bliver da også til en del overarbejde for tiden, da flere af mine kollegaer holder sommerferie. Alt denne overarbejde har dog også gjort at jeg ikke har siddet så meget ved computeren, og derved forsømt bloggen. Husk at du altid kan følge mig på Instagram, hvor jeg opdaterer flittigt~

Imens bloggen har lagt øde har Kenny og jeg været på en spontan date. Jeg kom hjem fra en af mine herlige 9timers vagter, og var helt flad - og så inviterede Kenny mig ud på middag og en biograf tur Vi var inde og se 22 Jump Street. Jeg synes 21 Jump Street er hylende morsom, og det samme galt bestemt for 2'eren! Jeg kunne specielt godt lide hvor meget grin de gjorde med den første film deri






I tirsdags var jeg igen i biografen. Denne gang med Marie-Louise, som gerne ville se How To Train Your Dragon 2. Vi tog ind og så den på engelsk - hvilket betød at der kun var voksne i biografen Filmen var bestemt værd at se igen - jeg opdagede en masse ny ting jeg ikke havde bemærket første gang~ Dog bliver jeg aldrig en fan af de engelske stemmer - for mig fungerer filmen bare bedre på dansk.


Ellers har Kenny og jeg nydt de varme sommer aftener sammen med gåture i det fantastiske vejr og obligatoriske is dertil. Lige nu er vejret lidt halvkedeligt med småregn, men den slags skal vi jo også have engang imellem!








I slutningen af ugen bagte jeg også lige kage til mine kollegaer~

Ingen kommentarer: