fredag den 26. september 2014

140926

I fredags havde jeg lille, skøn 9 timers arbejdsdag, efterfulgt af en bytur. Vi var blevet inviteret hen på en by bar, som var lille, men super hyggelig. Og med skønne cocktails. Alt for gode cocktails - jeg blev ret hurtigt fuld. Og til sidst så fuld at jeg har nogle blackouts fra natten. Godt jeg havde Kenny, så jeg kom sikkert hjem i seng


Baren var pyntet med bands - jeg blev glad da jeg fandt Depeche Mode!


Se alle de dejlige damer jeg tilbragte min aften/nat med


Da det blev omkring midnat skyllede jeg lige 8 shots ned - hvilket var dumt, for det var dem, der resulterede i at jeg kun efterfølgende kan huske brudstykker af natten


Dette billede husker jeg fx. ikke.


Det her tror jeg at jeg kan huske...måske.

Lørdag morgen vågnede jeg tidligt op med nogle dejlige tømmermænd. Jeg stod op og brugte et par timer på sofaen sammen med min dyne og fjernsynet. Og masser af vand. Over middag tog jeg mig sammen, fik et bad og kom i noget tøj, og tog til Roller Derby sammen med Jennie, Sabrina og Kristine. Roller Derby er en sport, hvor to hold piger kører på rulleskøjter og smadrer hinanden. Plus nogle regler, som jeg ikke helt fik fat i, men derfor var det stadig meget underholdende at se!


Da det var færdigt tog vi alle til Nørresundby hvor Anime Kita afholdt et chibi arrangement. Denne aften var det et gamer event, med JustDance, PlayStation 3 og diverse brætspil. Det var dejligt at tilbringe min tømmermænds aften sammen med søde mennesker og få noget pizza


Søndag formiddag kom Kristina på besøg. Jeg lagde hendes makeup og så tog vi ud på et photoshoot SHINY Dog skal billederne bruges til DKos vol. 11, så jeg kan ikke vise dem før engang i december, efter magasinet er udgivet! Kristina brugte resten af søndagen hos mig, og om aftenen kom vi til at købe lækker sushi~






Mandag og tirsdag var jeg så heldig at have fridage - hurra for forlænget weekend Mandag blev brugt på at slappe af og sy cosplay. Tirsdag startede jeg ud med at tage ind til Blodbanken, donere blod og efterfølgende tage til tandlægen. Ellers blev resten af dagen brugt på at sy cosplay for forberede mig til det kommende Kita Træf!



Ingen kommentarer: